مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 17:302023-08-09سياسي

خبرنگاران بازوهای مشورتی قوی برای ادارات هستند 


خبرنگاران بازوهای مشورتی قوی برای ادارات وارگان ها هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین افشاری صبح چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران قشری مظلوم، پرکار و بصیر هستند و این خصوصیات یک فرد تراز انقلاب اسلامی برای خدمت به مردم ایران است.

وی افزود: علوم انسانی در رشد و تعالی جامعه دارای اهمیت بالایی است و علت غافل ماندن از واقعیت ها در برخی موارد درک نکردن علوم انسانی خواهد بود.

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه خوشبختانه کشور به مرور به سمت و سویی پیش می رود که جایگاه علوم انسانی و خبرنگاری را بخوبی درک نمایند و این جای خرسندی و امید دارد، گفت: اقتصاد در برابر فرهنگ قرار دارد و می توان به صراحت گفت مشکلات حوزه اقتصاد و اشتغال ریشه در مباحث فرهنگی دارد.

افشاری خاطرنشان کرد: مشکل کشور ما بیشتر فرهنگی است و اقتصاد متأثر از فرهنگ است، اگر می توانستیم از انرژی به درستی استفاده کنیم نیازمند افتتاح نیروگاه های متعدد نبودیم و درست مصرف کردن ذخایر و انرژی در فرهنگ ما نهفته است.

وی با بیان اینکه تعامل و همراهی با خبرنگاران بسیار مهم است، بیان کرد: این تعامل نیازمند روابط عمومی قوی خواهد بود که در این زمینه باید افراد باهوش، تیزبین و خلاق را به عنوان روابط عمومی ادارات، ارگان ها و سازمان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران بازوهای مشورتی قوی برای ادارات هستند 

خبرنگاران بازوهای مشورتی قوی برای ادارات هستند